Terugreis - Reisverslag uit Tororo, Oeganda van Kamerik bouwt voor Oeganda - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Tororo, Oeganda van Kamerik bouwt voor Oeganda - WaarBenJij.nu

Terugreis

Door: allen

Blijf op de hoogte en volg Kamerik bouwt voor Oeganda

04 Augustus 2018 | Oeganda, Tororo

De ochtend van vertrek waren we wederom vroeg uit de veren om rond zeven uur te vertrekken. De lunch pakketjes stonden weer klaar en de bak thee, koffie of fris smaakte goed. Het werd een lange reis naar Kampala, want we wilden voor vier uur op de craftmarkt zijn. Gelukkig hoefde de band alleen opgepompt te worden i.p.v. gewisseld. We maakte een tropische regenbui mee en zagen dat de diepe goten langs de weg echt niet overbodig waren om al het regenwater af te voeren. Geheel volgens de planning waren we om 14.45 op de craftmarket en konden we op souvenir jacht. Daarna reden we door naar Entebbe om Arjanne alvast in te checken in haar hotel. Vervolgens reden we met zijn allen naar het restaurant dat gelegen was aan het Victoriameer. Gelukkig waren we voor donker daar en konden we genieten van het prachtige uitzicht over het meer. We moesten even wachten totdat Joan en Michael en Mikael waren gearriveerd rond acht uur, maar de verse sapjes en de biertjes smaakte prima en we hadden tijd genoeg deze avond. Het eten smaakte fantastisch en doordat de stroom regelmatig uitviel werd het een sfeervol diner. In een korte evaluatie van de afgelopen weken kon iedereen beamen dat we een bijzondere en waardevolle levenservaring rijker zijn geworden. Vooral het praten, lol maken en spelen met de kinderen was boven ieders verwachting.

• 09 Augustus 2018 - 06:24

Christine:

Dank jullie wel voor het delen van jullie verhalen. Het was leuk om te lezen!

• 09 Augustus 2018 - 07:27

Lisette:

Heel gaaf om via deze website met jullie mee te kunnen lezen!

• 09 Augustus 2018 - 20:49

Freda:

Ik vond het toff om alle verhalen te lezen.
    Wat jullie mee maakten elke dag.